Erik Symoens schreef:
Wat krijgen we nou......moet ik zeggen mooi of prachtig......ik zie wat ik zie en geef daar ongezouten mijn mening over......weet je""""fotoforum"""""...
En wat jij over deze opname vind moet je ook gewoon zeggen......meningen verschillen nogal.....en zo blijft het leerrijk...
Jan heeft het over dat je mening niet opbouwend is, hij zegt niets over of je mening goed of fout is. Daar kleeft geen waardeoordeel aan, het waardeoordeel over je reactie kleeft aan het feit dat er behalve je mening niets staat waar Mdevil iets mee kan voor de volgende keer wanneer hij een foto maakt. Dat lijkt me puur een constatering, in plaats van een aanval op je waar je een dergelijke verdediging voor nodig zou hebben. Ik reageer hier als lid, niet als mod (Ik vond je taalgebruik wat overdreven, maar misschien dat dat komt door het feit dat geschreven taal wat minder goed emotie over kan brengen dan gesproken taal. Excuus mocht ik je verkeerd begrepen hebben).
On-topic: Ik vind het lijnenspel sterk. De lijnen van de brug, met de lijnen van de weg en spoorlijn die daar weer mee kruisen. Goed gezien en goed in een compositie verwerkt. De lampen vind ik mooie details. Hoewel de foto misschien niet heel veel spanning kent zoals Erik terecht opmerkt, vind ik hem zeker niet slecht. Misschien dat wat meer ruimte nog wat extra inhoud had kunnen brengen