Wat een heeeeerlijke ervaring moet dat geweest zijn om met Gert op pad te kunnen!!!
*Stiekem wel heel jaloers*
Ik heb altijd al zoveel respect voor Gerts werk. Zo puur, ongecensureerd en vol liefde voor dieren. In tegenstelling tot hoe heel wat kortzichtige (sorry, maar dat vind ik toch) mensen zijn werk beoordelen.
Voor mij persoonlijk speelt Gert een belangrijke rol in mijn naïeve geloof dat er nog steeds plekken bestaan waar dieren een waardig bestaan krijgen alvorens naar de slacht te moeten. En zelfs op die laatste halte ook nog respectvol behandeld worden...
Maar dit is wat Gert betreft, natuurlijk...
Over deze reeks...
Ik vind dat je ook in de "varkentjeswereld" heel goed merkt, Nuelle, dat jij contact maakt met het dier dat je fotografeert. De blikken van de biggetjes kijken recht de lens in. Oké, het zijn dan wel nieuwsgierige en heel sociale dieren, maar ook in dit geval moet je er in slagen dit te kunnen weergeven.
Daar ben je alweer dubbel en dik in geslaagd!
Magenta bij nummertje 3 is er idd wel, maar stoort me niet in die mate...
Heb je nu de 5D IV? Ik heb z'n voorganger en merk ook bij deze dat hij heel wat ISO aankan. Fijn gevoel als je voelt dat het écht wel nodig hebt
Ik kijk erg uit naar het "Nuelle-biggetje", maar deze reeks pakt me al helemaal tot aan mijn zieltje
De selfie als extra maakt het helemaal!