Wat een heeeeerlijke ervaring moet dat geweest zijn om met Gert op pad te kunnen!!!
*Stiekem wel heel jaloers*
Ik heb altijd al zoveel respect voor Gerts werk. Zo puur, ongecensureerd en vol liefde voor dieren. In tegenstelling tot hoe heel wat kortzichtige (sorry, maar dat vind ik toch) mensen zijn werk beoordelen.
Voor mij persoonlijk speelt Gert een belangrijke rol in mijn naïeve geloof dat er nog steeds plekken bestaan waar dieren een waardig bestaan krijgen alvorens naar de slacht te moeten. En zelfs op die laatste halte ook nog respectvol behandeld worden...
Maar dit is wat Gert betreft, natuurlijk...
Ja...recent ben ik diverse malen met de dood bedreigd en zijn er meer verschrikkelijke dingen geroepen tegen mij door toetsenbord terroristen. Niet te traceren die helden. Wel bijna zonder uitzondering allemaal het PvdD logo in de profielfoto. Dat noem ik links extremistische fundamentalisten. Ik wist niet dat het bestond. Zoveel haat. Ik ben er erg van geschrokken. FB staat nu op alleen vrienden en iemand die ik ook maar verdenk blokkeer ik. Even zo goed heb ik een dag na het weghalen van de slachthuisserie deze weer neer gezet.