BasA schreef:
Wat een ongeduld 20 minuten na je post....
De lenteweer heb je prima weten vast te leggen, zijn frisse en lichte foto's geworden. Toch wat puntjes. In foto 1 vallen net de vingers van het model van de foto. Foto 3 vind ik het gebruik van de tak op de voorgrond een goed concept, alleen zit er nu een groene vlek voor haar hoofd. Door net een klein stukje te verplaatsen had je dit kunnen voorkomen en toch deze voorgrond gehad. Foto 5 is naar mijn mening wat te krap gekaderd, ze mist een stuk van haar (voor)hoofd. Verder zouden voor mij de ogen wat opgelicht mogen worden op de foto's waar het model in de camera kijkt.
Hopelijk kun je hier wat mee.
(dat van ongeduld was niet mijn eigen reactie hoor

)
Dank voor je feedback. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen het even fraai vind. Maar dit keer heb ik bij de shoot bewust gezocht naar allerlei "verstoringen" : kleurzweem, omscherpte, vlekken dwars door het gezicht en dergelijke . Op mijn site staan nog andere uit deze shoot waar nog meer mee mis is. Zelf hou ik er van maar kan me voorstellen dat het niet ieders "cup of tea" is. Blij dat je een mooi onderbouwde reactie gegeven hebt!

( ps: ogen oplichten doe ik eigenlijk nooit, als het licht er niet in scheen vind ik het zelf erg onnatuurlijk als deze witter gemaakt worden)