Mooie serie! Het is inderdaad een greyhound.

Een Brindle en ik weet zelfs het merk van zijn halsband
Nuelle en windhonden
Update is qua ruimte beter maar qua shopwerk onderin belabbert. Als ik het zo even mag zeggen. ;-)
En dan nu de foto's. Ze zijn super!
Ik weet niet wat the roots van je neef zijn maar ik vermoed Oosters richting India? En dan deze combi. Dat is zo bijzonder en super om te zien. Echt super! Ik zeg dit omdat ik het in mijn loopbaan inmiddels als windhonden fotograaf nog niet eerder gezien heb. Ik word er erg blij van! De vriendschap tussen de twee straalt er vanaf!
De leiband en de hond horen ook echt bij elkaar. Je had hem iets eleganter kunnen positioneren op de eerste foto. Dit model halsband heeft een martingale sluiting. Wat inhoud dat ie aansluit zodra de hond er mee loopt door de voorwaardse beweging. Maar ook dat er een stuk stof overblijft als hij stilstaat. Dat kan je naar achter draaien. Dan heb je de prachtige band in beeld als een sieraad wat deze in feite ook is. (Zoë heeft een heel hoop ;-) )
Dit soort halsbanden hebben ook nog sieraden die eraan vast gemaakt kunnen worden. Windhonden baasjes zijn daar vaak trots op. Ik heb ze ook
Toevallig heb ik vanmiddag een shoot met een Galgo waar ook wat Grey in zit. Eentje geadopteerd uit Spanje. En ja, de prachtige halsband komt mee!