Ten eerste bedankt voor de suggestie, na het zien van je foto's kwam mijn vriendin als snel op MSN te voorschijn met de mededeling dat dat bij haar in de buurt is, ergo volgend weekend wagen wij er dus een poging...
Eerste foto oog qua belichting, scherpte, en kleuren allemaal goed. Heb een beetje moeite met de compositie, vele groen aan onderzijde smaakt mij niet zo.
Tweede foto eigenlijk idem, technisch goed erg fijne en spannende lichtval die sfeer brengt. Maar ook hier wordt mijn oog niet gevangen gehouden door de spanning in de beeldopbouw.
Derde foto spreekt me erg aan, heerlijk veel detail, diepte, en lijnenspel. Licht speelt hier weer een sfeermaker, overbelichting in de ramen achter kan mij geenzins storen. Fris groen, in contrast met de dorre bladeren op de vloer. Mooi kijkfestijn...
Vierde spreekt me niet zo aan, stijfjes en die gele plastic barriere zou verboden moeten worden, houden ze dan geen rekening met urbanfotografen...
Vijfde is ook een favoriet hier van mij, mooie krater in de grond, met goede lichtval erop, veel diepte en relief. Mooi hoe je ogen langs en door de stenen zuilen rechts kijken. Oook hier weer zoveel detail en zuiverheid als bij de eerste, je blijft erna kijken.
Zesde er net een beetje tussen in, natuurlijk een mooie inkadering door de muur, en goede diepte naar achteren. Maar mis hier iets, een eyecatcher, de ik weet niet wat maar dat wat de derde en de vijfde juist wel hebben.
Dat wijselijk gezegd te hebben achter de pc, ben ik heel benieuwd of wij hier uberhaupt daar volgend weekend aan kunnen tippen. Maar plezier zullen we wel hebben