Bedankt allemaal.
Rob Olivier schreef:
Mooi moment maar het licht zat je niet echt mee.
Ik vind zelf het tegenovergestelde Rob, ik had juist het idee dat het licht wel mee zat, de foto is gemaakt om 20:16 uur en het licht viel precies mooi op de Arend....weinig schaduwen en zo.
@Judith, 's avonds dus.
@Peter, ik denk dat ik me zal inhouden dit keer, maar heb denk nog wel een paar leuke, moet de boel nog uitzoeken.
Ik was samen met m'n vrouw daar, dus dan moet je ook een beetje rekening met elkaar houden natuurlijk en kan ik niet elke dag met zo'n bootje mee om Arenden te gaan fotograferen.
We zijn 2 keer geweest....aan het begin van de vakantie een trip van 2 uur(18:00 tot 20:00uur), maar deze liep iets uit tot ongeveer 20:30 uur en de laatste avond nog een trip van 1 uur(19:00 tot 20:00uur).
De laatste keer dat we gingen heb ik haar m'n oude A55, met een Sigma 75-200mm die ik van Frans hier op het forum gekocht heb, in d'r handen geduwd.....ding een beetje gemiddeld ingesteld en ze heeft nog een paar hele leuke foto's van de Arenden en ook van de Meeuwen gemaakt.
Ik zal binnenkort weleens een paar foto's in Ratjetoe posten die zij heeft gemaakt en ik vluchtig door Photoshop heb gehaald.