Ik ben toch wel iets minder enthousiast over de foto...ik kan ook (in iets mindere mate),de geportretteerde, en je vrouw volgen
En waarom ?
- Technisch is haar rechter arm volledig uitgebrand, alsook andere heldere delen in de foto.
- de algehele foto vind ik ook wat druk, drie verschillende zaken op de voorgrond, kussens en schapenvacht,
nog een kussen links, een deken op de canapé, nog eens twee of drie verschillende kussens achteraan, ... en
nog een stukje stof bij haar linker knie...
- Een radiator in beeld doet het zelden goed...
- De kleur in het gelaat van je model gaat op mijn scherm een beetje de roze kant op.
- Door de pose, valt haat topje echt niet mooi op haar schouder, en haar samengedrukte borst maakt bij
haar oksel een lelijke plooi.
Ik ben bewust je veel kritiek te geven op een foto waar jezelf heel tevreden over bent.
Ik heb wel 10 min tijd genomen om je foto grondig te ontleden, en zo je misschien toe te laten een volgende keer enkele valstrikken te vermeiden.
Let wel op, dit is eén van de moeilijkste poses om goed te lukken, niet alle modellen passen hierin, ook niet alle kleding stylen... het blijft een moeilijke dus ! ... ikzelf zie nog steeds af om deze pose goed te lukken
Oefenen en nog eens oefenen
DD.

PS: over je bewerking kan ik me moeilijk uitspreken omdat ik je originele niet voor handen heb...
.