Bedankt voor je uitgebreide commentaar.
Helaas ben ik tot de conclusie gekomen, dat je reacties niet alleen op deze foto maar ook vaak in de reacties op je eigen foto's al vooringenomen zijn en een verkeerde conclusies trekt.
Ik zal hier een paar punten aanhalen.
Citaat:
Met je opmerking: " In deze foto zie je een soort "beauty dish" dit is volgens mij een grote vuiligheid voor een kind portret"
Hoezo VUILIGHEID je neemt niet eens de moeite om mij te vragen of ik hier misschien een Beauty disk hebt gebruikt,..... nee... je trekt gelijk je conclusie en spui je onvrede er over.
Nou, Daniel ik bezit geen "beauty disk" en ik zal er ook nooit een kopen want ik vind het spuug lelijk bij portretfotografie.
Je volgende opmerking mag ik toch ook wel mijn bedenking hebben..... over tegenstrijdigheden gesproken
Citaat:
"Wie de naam "beauty dish" heeft uitgevonden, weet ik niet maar voor mij werkt dat alles behalve beauty "
viewtopic.php?f=4&t=95650viewtopic.php?f=4&t=95443viewtopic.php?f=4&t=95237 enz.enz.
Kom me nu niet vertellen dat je dat alleen bij kinderfoto's vindt.
Citaat:
Ten slotte meld ik nog aan Ahum, dat "een normale foto maken" absoluut kan en mag,
Bedankt
Citaat:
maar dan moet je toch bekomen dat je model er minstens even goed uitkomt als in het echt, en indien mogelijk zelfs beter , (en niet omgekeerd)
Het is ook heel geruststellend dat jij weet hoe mijn model er in het echt uitziet.
Citaat:
Want dit is wat eigenlijk ALLE modellen ter wereld verwachten van een "fotograaf".
Ik kan het toch nog ergens met je over eens zijn, dat (beroeps)modellen dat van een beroepsfotograaf mogen verwachten.
Ik ben een AMATEURfotograaf en voor mijn lens staat m'n kleindochter in de huiskamer van 3x4 met een flitser en een witte paraplu.
Ik kan mij niet veroorloven... dat jij als amateurfotograaf of ben je toch beroeps, de modellen in de rij voor je deur staan of liggen, jij met de meest beroemde beroepsfotografen omgaat enz.
Lees je eigen commentaren hier op het forum nog maar eens en waar je ze zoal vandaan haalt
viewtopic.php?f=4&t=94845viewtopic.php?f=4&t=62083Je vraagt aan het einde van je commentaar of jullie nog iets aan je reactie hebben.
Ik in iedergeval niet.
Ik zal je in het vervolg je op jouw manier reactie geven zoals je hier gedaan hebt, om dan maar gelijk te beginnen, en niet te beginnen met vleien.
Deze reactie is rijp voor het vuilnisvat, hier help je niemand mee en staat vol met onzinnige tegenstrijdigheden.
Verder zou ik het op prijs stellen als je eens zou regeren op de vragen die ik stel over jouw foto's
Ik sluit af zoals jij ook meestal doet.