Het stukje boom net voor Mila oogt inderdaad het scherpst, dus je zit er net naast.
Het kan ook zijn dat je de lens moet kalibreren met je camera, het zogenaamde micro adjustment, ik weet alleen niet of jouw camera die functie ook heeft.
Ook in deze periode van het jaar kun je mooie foto's maken, dan heb je in ieder geval niet zo snel last van hard licht en de foto's kun je later in Photoshop of een ander bewerkingsprogramma nog wat bijwerken, zodat ze wat 'frisser' zijn.
Dit is een leuke foto van je hond die net om die boom heen kijkt en je hebt ook geen verkeerde achtergrond.
Ik zou voor een vierkante uitsnede kiezen hier, zodat de focus wat meer op de hond komt te liggen en de foto nog wat opfrissen, vooral de hond, want de lucht is eigenlijk al licht zat.
De lichte lucht is eigenlijk niet zo mooi, maar soms is het niet anders en zal je dus later in de bewerking nog het één en ander aan moeten passen....de camera pakt een gemiddeld licht en om de lucht niet nog lichter te maken wordt de hond hier wat donkerder.
Ik heb een voorbeeldje voor je gemaakt van hoe ik de foto nog zou nabewerken, als je het niks vindt moet je het zeggen en dan haal ik 'm weer weg.