In andere landen zie je vaak vogels die je in Nederland niet (meer) tegenkomt, maar het is hier een fotobeoordelingsforum en geen vogelforum.
Het gaat dus eigenlijk om de foto en niet om de soort die erop staat, hoewel ik wel snap dat het voor jou leuk is als je een bijzondere soort vastlegt.
En natuurlijk toont een mooie kleurrijke vogel mooier op een foto, maar dat is hier ook niet aan de orde.
Het gebied waar je 'm hebt gefotografeerd is juist niet te zien door het hoge standpunt....dat van die flat dat was een geintje, dacht dat je dat wel zou begrijpen.
Volgende keer toch plat op de buik om meer van de omgeving te laten zien, beetje zand op je buik veeg je er later zo weer vanaf.
Als ik in Gambia ben fotografeer ik bijna niet tussen 10:00 en 17:00 uur omdat dan daar ook het licht te hard is, het wordt daar dan ruim 30 graden, maar de temperatuur heeft geen invloed op het licht....ook als er weleens een dag wat meer bewolking is is het ruim 30 graden, maar je kunt dan wel langer fotograferen.
Het gelige kun je nog wel aanpassen in PS.