Frans, ik wil weten of dit te slecht is om te tonen of dat hij toch wel kan, want ik zie dat enige discussie over deze foto en wat ik ervan gemaakt heb te verwachten is.
Het licht was overdadig aanwezig door vele reflecties op het drassige gebied. De reflecties heb ik gedempt en de ergste eruit gehaald. Bokeh is lekker veel cirkelvormig aanwezig wat weer een artistieke plus kan zijn. Aan de andere kant wordt het al gauw afgekeurd want uitgebrand.
Ik zit niet te wachten op opmerkingen dat dit benden mijn stand is cq. dat ik beter kan. Het kan altijd beter.
De buizerd had vlak daarvoor een prooi gegeten wat de snavel minder duidelijk maakt.
Je hebt hier nogal een redelijk zwaar bestand over, dus dat zit goed......hij valt wat weg door het iets te hoge standpunt maar voor de rest zou ik hem wel gewoon in rubriek geplaatst hebben....
Absoluut niet vervelend bedoelt Peter maar ik denk dat jij, met jouw kennis en ervaring, wel kan inschatten dat niet acceptabel is voor een foto in het beoordelingsforum.