Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
Ik had een cadeaubon van de overbuurvrouw gehad(omdat ik foto's van haar hond had gemaakt) om mee te doen aan een workshop 'Valkerij proeverij' en dat ben ik afgelopen zaterdag wezen doen bij de Roofvogel boerderij in Berkel en Rodenrijs.
M'n vrouw is ook mee geweest om te kijken en wat foto's te maken en zo kon ik zelf ook nog af en toe de camera van haar overnemen om wat foto's van de vogels te maken.
Ik vond het 'vliegen' met de vogels echt een heel leuk onderdeel, je moest dan een handschoen aan en de vogel lande daar dan op en kreeg natuurlijk ook gelijk wat te eten als een soort beloning.
Ik moet zeggen dat zo'n Zeearend heel erg indrukwekkend is als ie zo op je af komt met z'n vleugels wijd uitgespreid, echt schitterend is dat.
@Joop, ik denk dat Eelke echt bang is, hij durft niet eens meer antwoord te geven.
Maar om een antwoord op Eelke z'n opmerking te geven.....met een lager standpunt komt zo'n beest nog indrukwekkender over vind ik en ik wilde ook niet alle hoofden van de andere mensen die er stonden en andere storende elementen zoals auto's en zo, op de foto hebben.