Bedankt allemaal.
Niet de makkelijkste vogel om in z'n geheel erop te krijgen voor mij, ze stonden geen moment stil en ik kan niet zoomen(200mm prime).
Stapje achteruit is vaak ook geen optie, omdat er dan weer storende elementen in beeld komen, zoals andere mensen die dan voor je langs lopen.
Maar als ik een stap naar achteren doe zal je net zien dat de vogels ook verder van me af gaan.
Toch wilde ik 'm er ook helemaal op hebben, ik moest dus de camera al in de portretstand houden, want anders paste ie helemaal niet en je moet dan ook nog een beetje mazzel hebben met de achtergrond.
Op dit punt had ik 3 foto's gemaakt(niet in burstmode

), bij de eerste foto staat de vogel vrij centraal in de foto en is de houding lang niet zo leuk als bij deze, bij de 2e foto al minder centraal, maar nog steeds geen leuke houding.
De 3e foto was dus deze, maar doordat de vogel iets dichterbij was gekomen stond ie er eigenlijk net niet helemaal op....ik miste een minuscuul stukje staart, maar daardoor wel iets meer ruimte aan de voorkant van de vogel.
Ik heb dus een klein stukje van de 2e foto 'geleend' en bij deze eraan geplakt, ook aan de onderkant heb ik er wat bijgeplakt.
Het origineel wat overbleef is dus 4291 X 6436 pixels, groter dus dan de 24 MP die normaal uit de camera rolt.
Bij de 1e foto had ik meer ruimte aan de staartkant, maar daar was de staart iets anders gebogen....ik zou nog wel een stukje achtergrond van die foto erbij kunnen pakken, maar ik vond het wel welletjes zo.