Bedankt allemaal.
@Joop, hij heeft niet veel te kiezen.
De krabbetjes die je ziet zitten op meer dan een meter van hem af.
Zodra ie beweegt in de richting van de krabbetjes die je ziet verdwijnen deze in de grond.....het lijkt er dus op dat ie barst van het eten, maar die krabbetjes laten zich niet zomaar vangen.
Pijp zat er gewoon en stoort mij ook niet, ik vind zelf dat de Kapgier er voldoende 'los' van komt en ik dacht dat jij ook liever niet zo'n hele steriele achtergrond zag.
@Hans, ik heb deze bewust bijna niet gecropt, vind het juist wel grappig met al die krabbetjes en als je de foto op 1280 pixels bekijkt is de Kapgier, zoals Frans al zegt, toch duidelijk in beeld.
Heb er nog wel een paar van deze Kapgieren en zal voor jou nog wel wat closere beelden plaatsen.
@Sandra, Het licht viel hier best nog wel mee, de foto is ongeveer 2 uur voor zonsondergang genomen en er is ook best wel een flinke schaduw te zien.....op het midden van de dag heb je in Gambia helemaal geen schaduw, want dan staat de zon recht boven je.
Misschien heb je het idee van hard licht, omdat de veren van de vogel best wel redelijk glimmen?
@Herman, denk dat ik het niet helemaal begrijp....hij is inderdaad niet echt van opzij, maar hij kijkt me ook niet echt aan.
Zal er voor jou ook nog een paar posten die meer van opzij zijn gemaakt.