M'n 'standaard' bier is Palm, maar ik wil regelmatig nog weleens een ander biertje nemen, vooral als de buitentemperaturen wat omlaag gaan.
Afgelopen zaterdag ook nog wat aanbiedingen mee genomen, zoals 4 verschillende Bockbiertjes, Hertog Jan Dubbel en Hertog Jan Grand Prestige....ook nog een paar Rochefort 8 en Rochefort 10 mee genomen, maar die waren niet in de aanbieding helaas.
Heb pas geleden nog een Westvleteren 12 op, die had ik nog nooit op en m'n dochter was in Brugge geweest en nam er 1 voor me mee.
Pas een soort proeverijtje gedaan met die Westvleteren 12, een St Bernardus Abt 12 en een Rochefort 10.
Men zegt dat die Westvleteren 12 het lekkerste biertje ter wereld is en naar mijn smaak komt het ook aardig in de buurt, alleen vind ik de Rochefort 10 nog steeds het lekkerste biertje wat ik tot nu toe op heb en eindigde de St Bernardus Abt 12 op de derde plek.
Gelukkig is die Rochefort 10 ook een heel stuk goedkoper dan die Westvleteren 12....ik vind meer dan €10,- voor een flesje bier wel heel erg veel geld.

Die Hoegaarden verboden Vrucht is ook wel een lekker biertje volgens mij, heb ik alleen al heel lang niet op, dus dat is misschien wel wat om de volgende keer mee te nemen.