Mooie plaat van deze Buizerd, Ben.
Je mag je foto's zo groot hier neer zetten, maar zelf zou ik het niet doen.
Ik zou ze verkleinen naar maximaal 1280 pixels aan de langste zijde, dan kan bijna iedereen met een scherm dat groter is dan ongeveer 20 inch de foto's in volledige grootte bekijken op zijn/haar scherm.
Nu staat de foto in, volgens mij, volledige grootte op het forum en wordt ie bij bijna iedereen verkleind weergegeven, zelfs na het klikken op het plusje in de linker bovenhoek.
Daardoor is de kwaliteit eigenlijk pas te zien nadat je de foto op 100% bekijkt en dan kun je maar een klein stukje van de foto zien.
Het forum verkleint de foto's als je ze groter dan 900 pixels aan de langste zijde post, maar door dan linksboven op het plusje te klikken krijg je de grootte te zien die nog op je beeldscherm past, is de foto nog groter dan moet je weer rechtsonder klikken om 'm op ware grootte te zien.
Het voordeel van het verkleinen van de foto is dat het minder ruimte in neemt op je upload-site, mensen zullen je foto ook minder snel 'stelen' en hij wordt hier op de site dus veel beter weergegeven.
Als ik de foto in het groot bekijk dan zie ik ook een sensorvlekje links naast de Buizerd, weet niet of je dat zelf al gezien had.