Afgelopen zondag weer bij m'n broer en schoonzus in Delft geweest, om te proberen de twee Somali katten nogmaals vast te leggen nu ze wat ouder zijn.
Viel natuurlijk nog niet helemaal mee, want echt meewerken wilden ze in het begin niet, maar net voordat we weg gingen en toen de zon net helemaal onder was ging er één op z'n gemak op het balkon liggen.
Voorzichtig een plekje op gezocht achter de hordeur en doordat dat zo'n soort klapdeur is met van die magneetjes kon ik daar mooi m'n lens door steken.
Echt veel licht had ik dus niet meer, daarom de ISO dan maar op 800 gezet, diafragma op F/2.8(en meerdere foto's maken om te stacken vanwege de beperkte scherpte diepte) en toen had ik nog maar een sluitertijd van 1/80, terwijl ik uit de hand schiet met 200mm......ken net.
Die F/2.8 is dan wel lastig door die beperkte scherpte diepte, maar doordat het ook niet echt een fotogenieke omgeving is in huis en op het balkonnetje bij m'n broer is die F/2.8 ook wel weer handig om geen erg storende achtergronden te krijgen.