Dit heb ik geplaatst opzoek naar modellen, op Dutchheaven, een site die speciaal is voor het contact tussen fotografen, modellen, en visagisten en zo.
Er is nu een antwoord over de lunch! iedereen betaald die zelf. Overigens vind ik dat de visagist die voor niets komt en de fotograaf best van ons de lunch kunnen krijgen, want die zouden zeker het dubbele kunnen vragen!
Citaat:
On 2009-06-19 00:59, nagtie wrote:
Hallo
op zondag 30 augustus heb ik samen met een ander forum een modellendag georganiseerd.
Dat houdt voor nu in dat we een zaaltje en een hotelkamer huren in een hotel in Hulshorts, dit ligt tussen Nunspeet en Harderwijk in, vlakbij sauna de zwaluwhoeve.
Naast de binnen ruimtes zijn er buiten nog vele plaatsen die bezocht kunnen worden, en gebruikt worden als fotolocatie. Zo zijn er mooie tuinen, meertjes, het veluwe meer, en zelf een zeilboot (niet de hele dag) ter beschikking.
Er komen die dag ongeveer 10 tot 12 fotografen en fotografinnen. (er zijn nog een paar plaatsjes voor de liefhebbers) het nivo van de fotogragen is nogal verschillende, van erg veel ervaring tot geen ervaring, om die reden is er een wel ervaren fotograaf uitgenodigd die in de ochtend een workshop geeft, en daar aansluitend wat individueel begeleid, zodat iedere fotograaf met mooie plaatjes naar huis gaat.
We willen de meer en minder ervaren fotografen aan elkaar koppelen, om er zo voor te zorgen dat ieder koppel mooie plaatjes maakt.
Dit om er voor te zorgen dat niet alleen de fotograaf met een bevredigend gevoel naar huis gaat, maar ook zodat het model een bruikbare aanvulling heeft op zijn/haar portfolio.
De dag zal puur op TF/CD basis plaats vinden. Dus ieder zijn eigen kosten, wat inhoud dat het drinken dat er is voor algemeen gebruik is, maar dat je zelf je eigenlunch moet mee nemen of bestellen in het restaurant.
De dag zal een ontspannen maar serieuse sfeer gaan hebben, derhalve zullen modellen en fotografen zo min mogelijk gekoppeld worden, zodat iedereen op de dag zelf nog wat kan kijken met wie hij of zij wilt samen werken, en derhalve is er alle ruimte om aan te geven wat je graag op de foto zou willen terug zien, en vooral ook wat niet.
Er komt voor die dag 1 contract die voor iedereen gaat gelden, zodat we daar geen gezeur mee hebben!
We zoeken eigenlijk 5 tot maximaal 10 modellen.
en naast de visagiste die we nu hebben, is ook nog wel plaats.
Laat het me vooral weten als het je wat lijkt zodat we concrete afspraken kunnen maken.
Groet Niels