Bedankt voor de reacties.
Wim schreef:
Die had ik ook een maar is het niet geworden voor mij.succes met je inzending ron.
Hoi Wim, we hebben je niet gezien op het circuit bij Fancorchamps, had je je vermomd?
Ik had ook nog anderen, maar die zijn het bij mij niet geworden, bijv. een foto in een etalageruit in Maassticht en die foto was bewogen.
Gaf wel een vreemd/apart effect, maar ik vind de foto die hierboven staat veel mooier, is gewoon een kwestie van smaak.
janjan33 schreef:
Camera meegetrokken met beweging...?
Klopt Jan, een vrij langzame sluitertijd(voor zo'n snel rijdende auto) en dan de camera meetrekken met de auto.
Lijkt eenvoudig, maar je moet natuurlijk wel precies de snelheid van de auto aanhouden, want anders staat de auto ook bewogen op je foto....weet niet of je al op het plusje linksboven hebt geklikt, want dan zie je de foto op ware grootte(1600 x 900 pixels) en dan zie je ook de ware scherpte.
Hier hadden we dan nog mee dat het regende en je dus ook een mooie spray achter de auto ziet en je hebt dan ook geen last van harde schaduwen.
Voor ons zelf was die regen natuurlijk wel wat minder, we waren lekker nat en de camera's ook.
Exif van de foto is:
1/160
F/4
ISO-125
200mm