Frans schreef:
Een sprookjesachtige foto.
Ik heb een tijdje zitten kijken om de prins op het witte paard tevoorschijn te zien komen.
Helaas.
Voor het web is de foto voor mij net wat te verscherpt.
Vooral in de waterpartij.
Maar dat is een kleingheid.
Ik roep wel eens, verkleinen is zo een beetje het ergste wat ik kan doen met mijn werk. Het is eigenlijk niet gemaakt voor miniformaat.
petervaneekelen schreef:
Romantiek ten top, dit roept onmiddelijk Caspar David Friedrich in herinnering. Je hebt er een hoop moeite voor gedaan maar dat was het wel waard, zeer fraai.
Het was een hele missie inderdaad. Uiteindelijk hangt dit beeld nu op 1x1.5 meter aan de muur bij mij thuis.
ppp schreef:
Hee Marc, vet cool je op dit forum tegen te komen
Zonder gein: plaats regelmatig werk aub. Je type foto,s kom je hier zelden tegen en ik denk dat het voor velen een bron van inspiratie kan zijn
We gaan het zien

Ik ben geliefd en gehaat
Rob Olivier schreef:
Prachtig werk Mark!

Dank je

janjan33 schreef:
Prachtige lichtval. Je moeite wordt beloond. Als je een beeld in je hoofd hebt krijg je het er niet meer uit. Episch zeker!
Ik roep altijd, het maakt niet uit als iets mislukt. Zolang je het daarna maar goed doet.
Canon-6D schreef:
Ben er vorig jaar ook nog geweest, prachtige locatie voor dit soort foto's te maken. Wilde dit ook doen maar was helaas veel te druk.
Prachtfoto dat in ieder geval.
Het is daar altijd druk, busladingen mensen! Heb niet voor niets een bijna onmogelijke plek gekozen
Dan komt er ook nog eens bij dat je ontzettend de aandacht trekt als je zo een beeld gaat maken waarbij veel apparatuur komt kijken. Hele batterijen toeristen begonnen zich te vormen aan de kant. Die vervolgens allemaal met hun telefoon foto's van ons begonnen te maken. Ofja, vooral van het model. Zo knap ben ik niet.