Wat is de bedoeling van "Ratjetoe", volgens de omschrijving
"Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen."
Wat naar mijn mening niet hoeft te betekenen dat het een kwalitatief mindere foto hoeft te zijn, maar een foto waar de maker geen beoordeling op hoeft te krijgen maar hem gewoon wil delen.
Gezien een recente woordenwisseling, die het verblijf op het forum nu niet bepaald stimuleert, is dit een plek waar je gewoon een mooie foto kan delen zonder positieve of negatieve kritiek te krijgen. Ik denk dat AJL dat in het achterhoofd heeft gehad bij het plaatsen van deze, voor mij geslaagde, foto.
Of kan je op het forum alleen maar foto's plaatsen om te laten beoordelen of is er ook een mogelijkheid om gewoon een foto te delen zonder dat je al dan niet goed bedoelde opmerkingen en of aanwijzingen krijgt. In veel gevallen, technische missers daargelaten, gaat het om een smaak kwestie en degene die een foto plaatst doet dat niet omdat hij/zij de foto lelijk vindt. Misschien een idee om bij een foto om advies te vragen als men niet zeker is,of aan te geven dat de foto alleen is om te laten zien. Just my two cents.