Peter en Wim ook bedankt.
De rode en de blauwe zijn inderdaad redelijk kort na elkaar gemaakt Peter, zit ruim 2 minuten tussen, maar wel tijdens hetzelfde nummer.
Ik heb de blauwe ook geplaatst omdat iemand deze wel erg rood vond, misschien had ik 'm beter als update bij deze kunnen plaatsen, dan kun je ook zien dat er best nog wel wat verschil tussen de foto's is.
Voor mij is het zijn de enige dingen die overeenkomen dat het vanaf hetzelfde punt is gemaakt en dat het dezelfde zanger is.
Ik zal die andere hier wel bij zetten, is makkelijker vergelijken, dan mag een modderater het andere topic weg gooien.
Wat Kawaracer zegt klopt ook wel een beetje, er wordt bij concertfoto's inderdaad wat minder gereageerd.
Bij de blauwe versie heb ik de microfoon wel weg gehaald, maar voor mij is dat nou ook niet zo heel belangrijk, Wim.
De zanger van voren erop zetten viel niet mee vanaf het punt waar ik stond, ik zal eens kijken of ik nog wat foto's heb waarbij ie meer mijn kant op keek.
Het ging mij zoals Judith al zegt en Joop ook bij de blauwe versie, meer om het wat spookachtige effect van het licht, dat was eigenlijk de belangrijkste reden om deze 2 te plaatsen.
Zal binnenkort nog wat meer 'normale' foto's plaatsen van dit concert.
Heb in ieder geval nog één wat apartere foto, die komt ook nog wel.