Bedankt voor het reageren en de nogal wisselende reacties.
@Gotchas, ik heb er een paar updates bij gezet waarop te zien is dat het niet zijn hand is, maar de hand van Dracula(Nosferatu).....updates zijn vlak na de 1e foto gemaakt, het was dus waarschijnlijk toeval.
@Fotosmurf, ik kan je wel volgen Joop, de updates zijn de hele uitsnedes, waarbij ik niets gecropt heb.....minder mm's had ik niet, 9mm, oftewel 24mm full frame.
Ik heb de 1e foto dus iets gecropt, maar heb dat gedaan om de nadruk wat meer op die handen te leggen en die halve drummer vond ik ook maar niks, ik had misschien het stokje dat overbleef nog een sopje kunnen geven, maar kennelijk niet gezien.
Het is wel een foto gemaakt tijdens een concert, maar ik heb de foto bewust niet onder 'Podium' geplaatst, omdat het in dit geval niet het belangrijkste was, ik vond die hand met die hand in de achtergrond wel grappig en die handen zijn dus eigenlijk het onderwerp.
De 'normale' concertfoto's van Arena ben ik nog niet aan toegekomen.
Maar ik kan best wel begrijpen als anderen dat anders zien, we kijken tenslotte niet allemaal op dezelfde manier naar een foto en zien daar dus ook niet allemaal hetzelfde in.