Ziet er goed uit voor ISO-6400.
Ik was pas op die fotobeurs in Nijkerk en heb me een uurtje mogen vermaken met een Sony A7III + een 100-400mm en 1,4x teleconverter.
Ik heb zowel foto's gemaakt met als zonder teleconverter en ook m'n eigen 200mm F/2.8 er nog op gehad d.m.v. een adapter, dat werkte ook goed, alleen mis je dan wel veel focuspunten.
Ik sta er ook versteld van hoe goed dat soort camera's met ruis omgaan, ik had zelfs foto's gemaakt op ISO-12.800 en na bewerking en verkleinen naar 1280 pixels aan de langste zijde zag dat er gewoon ook heel erg goed uit.
Het was wel jammer dat ik bij de tweede A7III(ik had al wat foto's gemaakt met een andere met groothoek lens erop) was vergeten om 'm op JPEG + RAW te zetten, terwijl ik dat bij de eerste wel had gedaan, maar daar maar een paar foto's mee gemaakt en met die tweede veel meer.
Nu alleen opnames in RAW dus en ik ben juist ook benieuwd in hoeverre de ruis al weg is bij een JPEG en in hoeverre dat ten koste gaat van de details.
Toch kan ik zelf nog best wel aardig wat uit een RAW-bestand halen na de bewerking.