Leuke serie, maar niet echt spannend denk ik......ik mis in alle foto's eigenlijk een echt onderwerp en ook geen echt spannende luchten.
Ook lijken de laatste 3 foto's erg op elkaar, zelf zou ik dan de beste van die 3 plaatsen en in mijn ogen is dat de laatste.
Ik zie dat de foto's 800 pixels aan de langste zijde zijn, meest toont een landschapsfoto wat mooier op groter formaat, zelf zou ik de langste zijde op 1280 pixels houden als het formaat 3x2 is, dan komen de meeste foto's veel beter tot hun recht.
Zelf heb ik een scherm van 23 inch en ik denk dat de meeste mensen zo rond die schermmaat zitten als ze vanaf een pc werken....sommigen iets kleiner en sommigen iets groter.
Als ik een foto die 3x2 is 1280 pixels geef aan de langste zijde dan wordt de korte zijde(verticaal) net iets minder dan 900 pixels en ik probeer altijd om de foto verticaal in de buurt te houden van de 900 pixels, want anders kan ik het grote formaat van die foto niet helemaal meer zien op mijn scherm zonder te scrollen.
Als ik dus een foto heb die 4x3 is dan hou ik de langste zijde op 1200 pixels, de korte zijde(verticaal) wordt dan precies 900 pixels.
Bij bijvoorbeeld een vierkant hou ik het 900 x 900 pixels.