En ik snap jouw dus ook, maar het valt natuurlijk niet altijd mee om te zeggen hoe het beter kan.....een foto spreekt niet aan, maar waarom niet, dat is soms moeilijk uit te leggen en soms ook gewoon een gevoel.
Als ik het allemaal zo goed zou weten dan zouden er alleen maar weekfoto's van mij hier op de site staan.
Maar helaas is dat niet zo en leer ik ook elke keer weer wat bij.
ArtenCo schreef:
maar ik vind het lastig om iets te melden wat niet met de foto te maken heeft. Je plaatst een opname en verwacht daar dan feedback op.
Het valt mij de laatste tijd juist op dat er op een wat 'mindere' foto ook minder wordt gereageerd, het lijkt wel of mensen alleen maar willen zeggen dat ze een foto mooi vinden en bang zijn om wat 'negatiefs' over een foto te zeggen, of gewoon geen zin omdat er vaak ook meer tijd in gaat zitten.
Juist die wat mindere foto's moet wat meer op gereageerd worden, daar kun je nog iets van leren, dat is tenminste mijn mening.....er mag best op een nette manier gezegd worden wat er niet goed is aan de foto, maar ook de positieve dingen van een foto hoeven niet vergeten te worden.