Dank voor het reageren.
Op het gekreukte overhemd zeg ik alleen nog maar jullie hebben gelijk. Heb het in een ander topic al uitgelegd.
petervaneekelen schreef:
Overduidelijk ja ... aangezien het de laatste is die je laat zien was je zelf daar niet van overtuigd?
Zeker wel Peter maar de laatste omdat ik niet het forum wil overvoeren met foto's van Leroy.
Ja doe ik soms wel met ijsberen
ArtenCo schreef:
Over de eerste opname: hier lijkt het licht van achter te komen. Kan dat kloppen? Vraag me af of het beter was geweest om Leroy de andere kant op te laten zitten en kijken. Nu vind ik het gezicht best donker...
Het licht komt meer vanaf links en de andere kant op was geen optie, te veel storende dingen.
@Nuelle Ik neem alle tips opmerkingen en adviezen altijd mee in het achterhoofd. Kleuren en matchen vind ik heel lastig. Ben zelf al blij dat ik er niet bij loop als een pipo.
Een jongen met een mooi lijf dat is zeker waar maar dat was nou eens een keer niet de bedoeling om dat te benadrukken, hij kan het ook niet wegstoppen dus is moeilijk genoeg. Heb nog wel wat andere foto's gemaakt en een post ik misschien nog wel omdat ik het zelf een fraai beeld vindt. Twijfel nog over kleur of zw.
De spullen in zijn broekzak zag ik met bewerken. Maar ik moet het zien tijdens het schieten, dat zijn de kleine dingen waar ik moet gaan letten. Zeker alshet echt een shoot is. Heb wel in het begin gezegd dat hij zijn zonnebril van zijn shirt af moest halen, dat had ik dan weer wel gezien.
Megan2057 schreef:
pfff... Joop ik zou zeggen pak de punten op hierboven omschreven,
Dat doe ik zeker Megan.
Nogmaals dank voor alle adviezen en tips en opmerkingen.