Mendel schreef:
Gewoon sturen Nagtie, zet ik hem er wel op

Het gaat om 2 keer het woord augustus naar oktober, terwijl in de tekst al duidelijk wordt dat het 2 maanden is. Dus het is geen belangrijke verbetering, en uiteindelijk in het echte echte contract zal dit wel staan!
Wat ik wil Eva is het volgende, ik wil duo's maken daarbij rekening houdend met de ervaring, ik denk dat ik dat uitzoek aan de informatie die ik op het forum krijg. Nu zijn er mensen die best veel ervaring hebben, mensen met een klein beetje ervaring, en mensen die er geen kaas van gegeten hebben. In de duo's ga ik daar rekening mee houden, wat in zal houden dat mensen met helemaal geen ervaring bij bijvoorbeeld Martin komen die wel veel ervaring heeft ( iig meer dan ik) en dat mensen die het al eens gedaan hebben, bij elkaar zullen komen. Uiteraard is zo nu en dan wat ruilen, beetje bij elkaar mee kijken, of met 4 fotografen een locatie gebruiken allemaal toegestaan.
Ik wil voor dat we beginnen steeds afspreken wanneer we weer bij elkaar komen, ik denk aan 1,5 uur per shoot per duo en model. dan kwartiertje, koekje koffie sigaretje en kennis delen. In die tijd probeer je dan gelijk te kijken wat je daarna wilt, en met welke model of modellen. Je regelt dit met elkaar en een visagiste waarvan ik er nu 3 heb!!!! en gaat na 3 kwartier weer aan de slag!
Dus als jij steeds het zelfde model wilt dan kan dat! Al zullen modellen voor PF graag met verschillende fotografen werken, omdat je dan een gevarieerd PF krijgt.
Bovenstaande is mijn voorstel en idee daarbij, wanneer mensen andere/betere ervaringen of ideeen hebben, spui ze hoor, want ik kan in mijn eentje niet alles overzien zeg maar.
Dan is er nog een vraag willen jullie dat ik een grote Externe HD mee neem, en jullie enkele lege dvd's, of nemen jullie allemaal zelf genoeg schijfruimte mee?