Frans, ik heb een Exif-viewer bij Internet Explorer, maar tegenwoordig gebruik ik Google Chroom en daarbij werkt dat niet meer.
Ook staat er bij bijna niemand meer de Exif in de foto, omdat heel veel sites waar je je foto upload de Exif eruit halen.
Als ik weet dat ie in de foto zit dan haal ik zo'n foto soms weleens binnen om de Exif te bekijken.
Het is juist een groot diafragma wat je gebruikt hebt, volgens mij kan je diafragme niet verder open bij 600mm......een groot diafragma is een klein getal.
En dat is inderdaad meest niet bevorderlijk voor de scherpte bij dit soort objectieven.
Diafragma iets knijpen naar F/8 of F/9 geeft meest scherpere beelden en wat ik van sommigen hoor schijnt het ook beter te zijn voor de scherpte om niet helemaal op 600mm te gaan zitten, maar bijvoorbeeld op 500mm.
Ik ga meest niet verder dan ISO-400, alleen in noodgevallen ga ik weleens tot ISO-800, maar ik heb geen flauw idee wat bij jouw camera het hoogst bruikbare is....ook is dat per persoon verschillend, de ene maalt niet om wat ruis en detailverlies, maar ik vind ruis daarentegen helemaal niks.