Ok, zo kijkt iedereen toch net weer anders naar een foto, ik vind zelf dat dat contrast nog wel meevalt, alleen de bol onder de vogels is wat lichter dan de rest.
Wat betreft die reizen, dat valt best nog wel mee hoor, ik ben 3 keer een week naar Gambia geweest, maar qua afstand valt dat reuze mee en is ook qua prijs vergelijkbaar met een weekje Centerparks, ik denk zelfs dat Gambia aan het eind van de rit nog goedkoper is.
Enige echt verre vliegreis is deze naar Ecuador geweest, maar dat komt omdat m'n zwager daarheen is geëmigreerd
Was ook niet echt een reis voor de vogels, maar natuurlijk wel af en toe wat vogels daar gefotografeerd, want misschien kom ik er wel nooit meer.
Ik zou graag een keer naar Alaska gaan en naar Tanzania...Zuid-Afrika staat ook op het verlanglijstje, maar dan moet ik toch eerst zeker weten dat ik zo'n vliegreis aankan.
Alaska en Tanzania zijn best wel duur, dus als het één van die drie wordt, als het gaat in een vliegtuig, dan zal dat waarschijnlijk wel Zuid-Afrika worden.

Wij zijn natuurlijk ook weleens in Noorwegen en Polen en zo geweest, maar dat is allemaal 'gewoon' in Europa en zijn we met de auto heen gegaan....Noorwegen is echt een aanrader, daar wil ik nog wel een keer heen.