De meningen zijn flink verdeeld.
Henry schreef:
Die laatste 2 lijken wel op een "Van Eekelen"
Ik zal niet ontkennen dat ik daar ook aan moest denken nadat ik de 3e en 4e foto op m'n pc bekeek.
@Hermanus, dat nog redelijke scherpe gezicht in de laatste vind ik ook wel grappig, voor de rest zijn de laatste 2 foto's voor mij gewoon mislukt, ik ben niet zo van het artistieke en/of abstracte.
2e foto vind ik zelf ook de beste hier en bij de 1e vind ik die oude fabriek in de achtergrond wel grappig....staat daar zomaar in the middle of nowhere.
@Janjan33, Voor sommigen is fotografie een vorm van kunst, maar voor mij eigenlijk niet, ik hou meer van gewoon 'strakke', scherpe platen van dieren of zo.

Wel met een mooie achtergrond en zo natuurlijk, maar om dat nou kunst te noemen?!.....
Smaken verschillen nou eenmaal en sommigen hebben een heel ander beeld voor ogen bij een mooie foto dan anderen....de één noemt het kunst, de ander noemt het troep, het is maar net wat je mooi vindt.
Het is maar goed ook dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben, want anders reden we allemaal in dezelfde auto en zaten alle mannen achter dezelfde vrouw aan en alle vrouwen achter dezelfde man.

@Fotosmurf, de 1e foto valt nog over te discussiëren, maar de 2e is volgens mij gewoon goed scherp op de voorste wielrenner.