Dat van het uitzoeken van de foto's daar kan ik je helemaal in volgen, ik schiet ook bijna nooit meer in de burstmode, maar omdat ik afgelopen dinsdag een andere camera en lens heb 'getest' heb ik toen toch weer de burstmode gebruikt.....nu alweer spijt van.
Wel blij met de full frame camera die ik bij me had, want ik kon heel makkelijk wat hoger in de ISO's.
Ik zie aan je Exif dat jullie ook niet veel licht hadden......welke hut ben je geweest?
Wel leuk hè, in zo'n hut, de beestjes komen dan echt dichtbij.
Dan over de foto.....het eerste wat mij opvalt is dat er veel te veel blauw in de foto zit, of had je bijvoorbeeld die dennenappel geverfd?
De kleuren mogen wat warmer dus en ik had juist altijd een beetje het idee dat jij qua kleuren meest meer naar warmere kleuren neigt.
De scherpte ziet er redelijk goed uit, maar je verliest denk wat details door je hoge ISO.
Het is jammer dat ie met z'n staart naar je toe zit, daardoor steekt de grote onscherpe staart nogal opvallend je beeld in en kijkt de Eekhoorn juist van je af wat ik lmeest leiver ook niet zie.
Maar je hebt 2000 foto's, dus ik denk dat je vast nog wel een Eekhoorn hebt die wel met z'n koppie jullie kant op zat.
De spiegeling heb je wel goed mee genomen en ondanks de moeilijk lichtomstandigheden staat ie er toch netjes op.

.