Dank jullie wel.
Het zijn inderdaad geen makkelijke omstandigheden bij zo'n concert....meest vrij donker dus hoge ISO's, het licht veranderd continu en ook de artiesten staan(gelukkig) niet echt stil.
Ik had hier de mazzel dat ik na de pauze helemaal vooraan kon komen, want met een 35mm. lens op een full frame camera heb je anders vaak teveel publiek op je foto's dat in de weg staat.
Is ook lastig fotograferen met een vast brandpunt, want je kunt ook niet effe een stapje naar voren of naar achteren doen.
Het was ook een soort test voor mij, hoe de A7III het deed onder deze omstandigheden en met deze lens, want met een grote lens kom je bij veel concerten niet naar binnen en zoals het nu was is het ook lekker licht en heel compact.
Het lensje had ik zelf al 2e hands aangeschaft, dus het begin van de E-mount spullen is er.
Ik heb er nog een foto bij gezet die een beetje overeen komt met de rest, maar die met een wat lagere ISO(ISO-3200) is gemaakt.
Het was ook een beetje testen wat voor sluitertijden ik het best kon gebruiken en ben er inmiddels achter dat 1/320 à 1/400 in de meeste gevallen wel voldoet, snellere sluitertijden is meest niet nodig(heel soms wel natuurlijk

) en die leveren dus alleen maar hogere ISO's op.