Bedankt voor de fijne reacties.
Als het goed is duurt het inderdaad niet lang meer, deze foto is van 31 oktober en ze was 19 november uitgerekend, wordt nu toch tijd dat er wat gaat gebeuren.
@Daniel, ik heb helaas geen reflectie schermen en ook geen losse flitsers, de pop-up flitser lijkt me geen succes, veel te hard denk ik.
Met een reflectie scherm lijkt het me ook handig als je iemand mee hebt om 'm vast te houden en ik ben spontaan samen met m'n dochter naar het bos gegaan om wat foto's te maken, dus er was ook niemand anders bij om dat reflectiescherm eventueel vast te houden, maar dan moet je eerst natuurlijk ook nog wel een reflectie scherm hebben.
Er is een heel klein beetje over nagedacht, we wilden wat leuke foto's van haar met d'r dikke buik in het bos maken en we hebben afgewacht tot het zonnetje scheen.
Ik heb hier aan haar verteld waar ze moest gaan staan en ze heeft zelf wat verschillende poses aangenomen, dus ik heb maar een klein gedeelte geregisseerd, maar wel gefotografeerd.

Maar wel bedankt voor je reactie, als ik in de toekomst meer portretfotografie besluit te gaan doen dan moet ik in ieder geval een reflectie scherm aanschaffen en eventueel ook een flitser.
Ik heb wel 2 flitsers met softboxen, maar die zijn niet echt geschikt om mee door het bos te zeulen, of ik moet wat sjouwers meenemen.

@Ronald Jan, de scherpte ligt goed op m'n dochter, maar door het tegenlicht toont het allemaal wat minder scherp, ook omdat ze nog wat is opgelicht in de nabewerking.
Ik heb er een update bij gezet met wat meer licht op d'r gezicht.