Auto's en dan vooral sportieve, is ook altijd een hobby van mij geweest.....ik heb ook regelmatig trackdays gereden en in het verleden een aantal keer meegedaan aan Time Attack.
Ook fotografeer ik af en toe weleens auto's, meest die van ons zelf, of rijdende auto's op een circuit en heb ze hier ook weleens geplaatst, maar ik fotografeer liever dieren en vogels.
Het rijden op een circuit heb ik toendertijd met een Subaru Impreza gedaan en daarna heb ik ook een Clio 3 RS Cup gehad, maar daarmee nooit op een circuit geweest.
Wij hebben nu een Ford Fiesta ST van 2016, model nr7,5 noemen ze dat geloof ik, maar omdat ik een paar jaar geleden aan m'n oor ben geopereerd en daarbij m'n evenwichtsorgaan is geraakt is de hobby snelle auto's een beetje over en rijdt m'n vrouw er meest in.
Ik zal waarschijnlijk nooit meer zo kunnen rijden zoals ik vroeger wel kon, ik rij nog wel kleine stukjes, maar niet meer zo sportief als vroeger en meest in onze Cinquecento Sporting, omdat ik daar beter overzicht in heb.
Die Fiesta ST is trouwens wel een heerlijk autootje, beetje dezelfde handling als de Clio RS Cup, maar ik vind zelf de turbomotor veel fijner dan de atmosferische toerenmotor van de Clio.
Maar nu over naar de fotos......ik vind het een leuke serie, alleen nr.4 en 6 vind ik wat minder.
Ik kan Scoco wel volgen wat betreft foto 1, 2, 5 en 6.
Foto 3 vind ik een mooie(is ook een beest van een auto

), maar had van mij in ieder geval aan de onderkant wat meer ruimte mogen hebben.
Hier wat foto's van een paar van onze auto's die ik gemaakt heb:
viewtopic.php?f=70&t=97799&hilit=fiesta+stviewtopic.php?f=70&t=94265&hilit=fiesta+stDeze is van een kennis van me:
viewtopic.php?f=70&t=92459&hilit=fiesta+stEn de Clio:
viewtopic.php?f=70&t=53422&hilit=Clioviewtopic.php?f=70&t=48766&hilit=Clioviewtopic.php?f=70&t=53474&hilit=Clioviewtopic.php?f=70&t=42194&hilit=ClioAlleen jammer dat die foto's nog op Photobucket staan, met zo'n groot watermerk erdoor.