Je hebt helemaal gelijk Megan, maar zomaar dat kuikentje er af knippen doet wel een beetje zeer! Zie update
Ik denk trouwens dat dit ook meer de foto was die ik bedoelt had... Hij staat op F2,5 omdat elk kind (3 kinderen) 1 kuikentje had. Hier zette haar zus opeens haar kuikentje op het hoofd van haar zusje. Ik dacht toen: supergrappig! En snel foto maken voor hij er weer af was, maar het is inderdaad niet de foto die de bedoeling was. Met de nieuwe uitsnede wel.
De achtergrond inderdaad niet blij mee... maar hier konden ze zo weg lopen en ik had geen extra hulp dus ik durfde eigenlijk niet ver weg te lopen. Ik, 3 kinderen en 3 kuikens. Dus een stuk omlijnde tuin en 1 volwassene voor assistentie zou heel handig zijn voor een volgende keer.
En bij de nabewerking bedacht ik de veertjes, die zouden passen bij een andere foto die nog komt. Maar dat is dus weer een ander idee, wat ik bij het maken van die foto nog niet in m'n hoofd had. Dus dat klopt helemaal dat het niet 1 simpel idee is. Bij deze nieuwe uitsnede wel.
Heel erg bedankt voor alle tips!

Ik kan nog even kijken naar de dodge en burn. Had ik al wel een beetje gedaan.
Als je vooral de huid bedoelt misschien Frequency Separation... dat heb ik niet gedaan.