Thnx.
De lichte achtergrond is inderdaad jammer, het terrein waar ik(en de Buizerd) me op bevindt ligt een meter of 5 hoger dan het daar achterliggende terrein.
Het lichte gedeelte is dus de lucht, met daarvoor, aan de onderkant een hek en daar weer een stuk verder achter een kas, de 2 iets donkerdere gedeelten links en recht van de Buizerd zijn elektriciteitsmasten.
Het was ook een vrij korte ontmoeting, zoals heel vaak met Buizerds het geval is.

Ik zag 'm zitten op dat paaltje, draaide de auto een beetje naar rechts, zodat ik door het open raampje een foto van 'm zou kunnen maken en toen ik stilstond snel een paar foto's gemaakt.
Toen ik probeerde om nog wat dichterbij te komen vloog ie weg en was het dus ook niet mogelijk om vanuit een ander standpunt nog wat foto's te maken, maar het was vanuit de auto zo goed als niet mogelijk geweest om de lichte achtergrond helemaal te vermijden.....dan had ik met een vrachtauto moeten zijn waarschijnlijk, voor een hoger standpunt.
De lichte achtergrond komt ook door het bewolkte weer van gisteren, maar aan de andere kant was ik daar wel weer blij mee, anders heb je weer last van het harde licht.