Bedankt voor de reacties en de kritische blikken.
Zelf zie ik ook liever een natuurlijke achtergrond, maar de zwarte achtergrond was echt zo en het is weer es wat anders.....hij/zij zat hier voor een soort 'schuilhokje' waarvan de achtergrond grotendeels zwart was, ik heb een heel klein stukje links boven moeten klonen omdat daar heel lichtjes een balk met een wat lichtere bruine kleur zichtbaar was, maar die was ook alleen te zien met weinig licht op m'n scherm, of als ik de foto in z'n geheel wat oplichte.
Bij een zwarte(donkere) achtergrond vind ik de kleuren meest wel mooi uitkomen, ik vind een zwarte achtergrond dan ook vaak veel mooier dan een witte(lichte) achtergrond, maar ik kan het ook begrijpen als mensen het niks vinden, blijft toch een kwestie van smaak.
Gerda-F en rbwadden, ik heb er een update bij gezet met iets warmere kleuren en wat minder contrast.
Ik had er al wat blauw en cyaan uitgehaald Rempt, maar niet genoeg denk ik....het verschil is vooral goed te zien als ik de oude foto en de update vlak na elkaar open in m'n fotoviewer en de update vind ik zelf een verbetering, bedankt dus.

Ik had hier tegenlicht en de vogel zat in de schaduw, dus ik had de witbalans van de camera ook op schaduw gezet, maar dat was blijkbaar nog niet voldoende.....ik gebruik meest de JPEG en dat heb ik hier ook gedaan.