Bert en Herman ook bedankt.
@Bert, Ik heb net zitten kijken op de DOF-calculator en ik schat dat ik hier op een meter of 10 van de TV was, dat zou betekenen dat ik met 840mm en F/13 +/- 14cm scherp krijg, dus ongeveer 7 cm voor m'n scherpstelpunt en ongeveer 7 cm erachter.
Stel dat ik niet heel goed ben in schatten en de afstand was 15 meter, dan is het gebiedje dat scherp is ongeveer 32cm, dus tot ongeveer 16cm achter de Valk is nog scherp, eigenlijk nog iets minder, want ik heb scherpgesteld op de voorkant van de TV, dus het is 16cm gemeten vanaf de voorkant van de TV.
Het gras zat zoals gezegd hier niet vlak achter de TV, want die zat iets hoger, dus dat verklaart als het goed is de toch wat wazigere achtergrond.
Tot zover de theorie, ik moest hier vrij snel handelen, want er kwam een fietser aan, dus de theorie heb ik tijdens het fotograferen niet aan gedacht, dat zien we wel weer als we thuis achter de pc zitten.
@Herman, deze is uit de hand gemaakt omdat ik op moest schieten vanwege die fietser die ik hierboven al vermelde.
ISO-2500 is inderdaad goed te doen met de huidige full frame camera's, maar toch heb je de ISO liever wat lager, alleen soms kan dat niet.
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt vanaf de rijstzak met een sluitertijd van 1/200 en ISO-500, daar zit de TV weer op Hans z'n favoriete plekje(de 51er)

, maar dit keer dus met een iets kleiner diafragma(F/13), nog iets lagere ISO en langere sluitertijd en natuurlijk 3 dagen later, meer bewolking, dus ander licht en een andere houding.....ik zal één van die foto's ook nog wel posten van de week.