Het is 20 jul 2025 19:39

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Furfural-2
 Furfural-2
BerichtGeplaatst: 18 jul 2009 18:23 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Een nachtopname gemaakt bij Shell Pernis, de bewaking stond binnen enkele ogenblikken naast mij te schreeuwen wat ik aan het doen was. Ik vertelde dat ik wat opnames aan het maken was waarop mij in zuiver Rotterdams werd verteld dat ik maar beter weg kon gaan. na te zijn vertrokken werd ik enige ogenblikken later aangehouden en werd mijn kenteken door de politie opgeschreven en moest ik mijn I.D laten zien.
Je bent daar niet echt welkom denk ik?? :P

Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Furfural-2
BerichtGeplaatst: 18 jul 2009 20:41 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Bang voor spionage praktijken wellicht :rof Nette avond opname met uitstekende scherpte.
Voorste 'bouwwerk' is nogal fel verlicht en word hierdoor wel heel erg een blikvanger van je foto...

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Furfural-2
BerichtGeplaatst: 18 jul 2009 20:47 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Ziet er mooi uit, hier is spijtig dat we deze zo moeten beoordelen op 800 pixels, ik denk dat orgineel op 100% zoom heel veel mooie details laat zien. Je weet wel details die de conncurent graag zou willen zien :P

Voorste tank inderdaad net teveel belicht, stapje minder zou mooier zijn geweest. Vindt dat je veel diepte hebt weten te vangen met het spel van licht en schaduwen door al die pijpen en platforms.

Voor mij heel uitnodigend om een deel van één van de twee objecten eens een crop te geven, en nog meer het detail daarvan te laten zien.

Goede kleurbalans overigens.

Furfural-2
BerichtGeplaatst: 21 jul 2009 20:43 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Ik heb ook een keer zoiets gehad, we waren bussen aan het catchen vanwege de lichtbundels die zij hebben en het effect met een hele lange sluitertijd...toevallig zat het politiebureau precies in die bocht en kwamen al gauw 2 agenten even controleren wat we aan het doen waren.
1 van die agenten had toevallig een beetje verstand van camera's en zag dat we beide niet het materiaal hadden om iets uit te halen, het ging geloof ik wel een stuk gemoedelijker dan in jou geval...
Maar goed, om een kort verhaal lang te maken :wacko het is mijn soort onderwerp niet, maar ik vind de foto toch wat hebben.
Ik ben het verder eens met wat mendel ook al schreef.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp