Bedankt allemaal.
Ik had zelf ook liever iets meer ruimte gehad, maar er komen dan ook meer storende dingen in beeld, ik heb er al een 4 x 3 uitsnede van gemaakt, zodat ie aan de onderkant(kijk richting) wat meer ruimte heeft.
Ik heb er nog meer gemaakt met nog iets meer ruimte(iets uitgezoomd) en zal es kijken of daar nog wat tussen zit.....ik denk zelf teveel storende dingen in beeld en uren poetswerk vind ik het niet waard.
@Joop, ik heb rechtsboven wat gepoetst en aan de hele linkerkant, dus van helemaal boven naar helemaal beneden.
@Ronald Jan, ik vraag me af waarom jij denkt dat dit een grote crop is, want dat is het zeker niet, ik heb nog ruim 4500 bij bijna 3400 pixels van de originele 6000 x 4000 pixels over.
Met nog meer ruimte rechts komt er nog meer onscherpe tak rechts bij en die vind ik zelf nu ook nog het meest storend hier.....ik hou niet zo van onscherpte in de voorgrond volgens mij.

@Herman, ja wij worden verwend aan het eind van het jaar, eerst de Arrow Rock 500, toen Veronica's Top 1000 allertijden en straks de Top 2000 nog.
"Free Bird" vind ik ook een super nummer en van Lynyrd Skynyrd vind ik ook "Simple Man" een heel erg goed nummer...."Sweet Home Alabama" vind ik juist weer wat minder.