Ik ben ondanks dat ik mij niet heb opgegeven

ook maar begonnen met de druppelweek
Ik heb nog niet veel inspiratie dus eerst maar eens het veertje opgezocht.
Maandag

F22 150 mm 2 sec iso 100
Gefotografeerd op een velletje papier bij avondlicht in het raamkozijn.
Dinsdag; Nu een veel grotere veer opgezocht en besproeit met de plantenspuit. Hier de aandacht alleen aan de druppels gegeven.

F4,5 1/40 150mm+ mijn hele set tussenringen iso 400.
Woensdag; vandaag in de vlindertuin ( lekker uit de wind) op jacht geweest naar vliegen met drup

F7,1 iso 400 1/50 150mm
Donderdag; Vandaag had ik niet veel tijd, tussen de bedrijven door toch een kwartiertje met een plantespuit en een spinnewebje kunnen spelen.

1/80 F5,6 iso 400 150mm+ 36mm tussenring
Vrijdag; Vandaag helemaal geen tijd gehad om foto's te maken, daarom nog maar een druppie foto van woensdag uit de vlindertuin
Het was wel jammer toen ik het vlindertje zag was hij /zij aan het drinken uit het druppie maar het beestje zat vrij hoog( druppie viel weg achter het groen) toen ik hoog genoeg was met mijn camera was hij/zij klaar met drinken

1/400 F3,5 iso 400 150mm
Zaterdag; Vandaag voor het eerst bezig geweest met actieve druppies, dat viel nog niet mee
ruim 400 foto's gemaakt, en de prullebak puilt nu gelijk uit

Deze kwam als beste uit de bus.

F8 1/660 iso 400 150mm
Uit de wind bij zonlicht in mijn kasje gemaakt. De camera in de sport stand om de meeste kans te hebben op het juiste moment.

Zondag; vandaag lekker aan het experimenteren geweest, dit was het leukste resulaat imo.

F6,4 iso 100 150mm 1/200 met flits.
Toetje; deze vind ik ook wel aardig zonder flits met slechts 1/50 sec