MaandagEen goed begin is het halve werk. Helaas was mijn begin niet zo goed, al had het wel met druppeltjes te maken. Bij de oogarts heb ik druppels gekregen om mijn pupillen groot te maken en daar heb ik lang last van gehouden. Fotograferen is dan niet iets waar je op zit te wachten.

Toch wilde ik wel een foto plaatsen voor de eerste dag van de druppelweek. Het tijdstip is wat laat maar hier is hij dan, mijn eerste poging:
DinsdagVandaag genoeg druppels voor de hele week gevonden.

Even een update geplaatst, want ik was het © vergeten te plaatsen...
WoensdagHet word steeds moeilijker om originele onderwerpen te bedenken.

Maar ook vandaag weer een foto weten te produceren. Hoop dat jullie hem kunnen waarderen.
DonderdagVandaag een druppel op een heel jong kiwiblad gebruikt als fotomodel. Hier ook maar eens een witte achtergrond voor gebruikt ter afwisseling.

Vrijdag
AU! Wat je alweer moet over hebben voor een foto.
ZaterdagVandaag weer een foto met een behoorlijke vergrotingsfactor, ruim 3,5x. Dat heeft tot gevolg dat de DOF heel beperkt is (slechts een paar mm's met het kleinste diafragma)...

ZondagDe laatste foto van de week is zeker niet de makkelijkste om te maken geweest! Met een gasbrander soldeertin laten smelten, lukt prima, maar je moet je soldeertin natuurlijk wel steeds doorschuiven aangezien het korter wordt naarmate het meer smelt. Al die tijd moet het wel op dezelfde plek blijven i.v.m. het scherpstellen. Niet alleen alle soldeertin is op, na vele pogingen, ook het gasbrandertje is leeg.

100% tevreden over de foto ben ik niet, maar ik hoop dat jullie hem toch kunnen waarderen.