Bedankt voor de reacties.
Fotosmurf schreef:
Vind het geen spannende foto.
Ik denk dat dat voor iedereen weer anders is, wat wel en wat niet een 'spannende' foto is, kwestie van smaak dus.
Maar ik zie vaak foto's voorbij komen die voor mij niet 'spannend' zijn, maar die ik wel mooi vind.
Ronald Jan 70 schreef:
ik denk dat je de fotograaf weerspiegeld ziet in het oog?
Ik denk het ook.
Wimbosch1 schreef:
maar kop mocht nog iets lichter van mij.
Ook dat is een kwestie van smaak, ik hou juist weer niet zo van die hele lichte/fletse foto's, maar ik wil wel detail in zowel donkere als lichte delen zien.
Judith schreef:
De verhoudingen van het beeld kloppen niet helemaal.
Die snap ik niet helemaal, zou je dat misschien wat willen toelichten?
Hermanus schreef:
Dus dat is de bekende steiger ?
Waar ik hier op zit dat is niet echt een steiger, maar zijn soort schiereilandjes van ongeveer 3 bij 3 meter met een beschoeiing en vrij laag boven het water, ik denk dat het eigenlijk voor vissers is bedoeld.
Vaak zitten die vissers dan ook 'in de weg' en moet ik een ander 'eilandje' uitzoeken, er zijn er 4 aan de juiste kant als ik tegen de avond ga en dat doe ik meest.
De foto's van de Meerkoeten, Eenden, enz. op het ijs die ik een paar weken geleden gemaakt heb zijn heel ergens anders gemaakt, dit is in Naaldwijk(mijn woonplaats) en die met het ijs dat was in Maasland en daar lag ik wel op een klein steigertje, dat was ook de 1e keer dat ik daar foto's vanaf maakte.
Dus ik weet niet of het een bekende steiger is, maar ik denk het niet.