Citaat:
Vind het beeld wat druk door sterke make-up, wimpers, oorbellen en drukke kapsels. Meer naturel zou denk ik een krachtig beeld geven,
Bedankt voor je reactie Boelo,... even wat uitleg bij de foto dan:
- Deze foto is genomen in het zuiden van Frankrijk, met natuurlijk licht, en in de tuin van een luxe hotel.
- Het model links is Frans van Spaanse afkomst, het rechtse model is Russisch van Kazakstan oorsprong.
- Ik werk hier inderdaad met een goede MUA en een goede kapster, beide Frans en van de regio waar de shoot plaats heeft gehad.
-Al deze mensen zijn gewoon ge-contacteerd en gevonden op sociale media...
En nu om op je vraag te antwoorden, waarom make-up, haartooi en accessoires enz ?
Wel gewoon om zo een shoot te kunnen uitvoeren
Zonder dit geraak ik niet in de tuin van een hotel, zonder belofte van goede make-up, en haar kapper,
geraak ik niet aan deze goede modellen, zonder de goede modellen geraak ik niet aan make-artiesten,
en ook niet aan kappers, ook niet aan mensen die de regio goed kennen, me interessante shoot plaatsen aanwijzen, enz...
Je ziet, het is een hele organisatie, veel mensen ( gratis ) bijeen krijgen vraagt wat energie en tijd, maar op die manier kan je een week lang shooten met vele modellen en interessante mensen leren kennen, ja, zelfs plaatselijke fotografen, die me gratis hun studio lenen, bij eventueel regenweer.
Iedereen verwacht dan wel interessante en niet alledaagse foto's te ontvangen
Om een fotootje te maken zoals jij voorstelt, blijf ik in mijn tuin, en pik twee meisjes op van de straat, en op een half uurtje heb ik de foto, is me ook reeds voorgevallen, maar dat houd je geen week bezig

DD.