Het is 02 mei 2025 17:37

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Midlifecrisis
 Midlifecrisis
BerichtGeplaatst: 31 mei 2021 12:32 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
In 2017 maakte ik een foto van onze oudste zoon Levi. Hij was toen 9 jaar oud. Uit mijn jeugd heb ik twee kledingstukken bewaard. Dat is een rugbyshirt van toen ik 10-12 jaar was en een leren jack wat ik kocht toen ik een jaar of 19 was. De lerenjas bij mijn zoon aangetrokken en deze foto van gemaakt. Mocht je hem herkennen, volgens mij had ik deze al eens geplaatst hier in 2017.

Fotografie

Dit jaar is onze jongste 9 jaar geworden. En hoe leuk is het dan om hem eens in de zelfde setting te fotograferen. Extra flitsertje erbij voor een tegenlichtje. Mijn lerenjack was net effe te groot. Gelukkig heeft zijn zus ook een leren jackie. Zonnebrilletje is wel dezelfde gebleven. Ik zeg, precies Bruno Mars ;-)

Fotografie

Een beetje stoer kijken was mijn opdracht. En als je als papa je zoons zo gek krijgt om ze zo voor de camera te krijgen dan kan papa het niet laten. Stoer kijken, jasje van ruim 30 jaar oud aan. Past nog steeds, zit als gegoten ;-) Wel een andere bril. Mijn hoofd is toch iets groter ;-)

Fotografie:

Groet, Johan.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Midlifecrisis
BerichtGeplaatst: 31 mei 2021 23:59 
Moderator
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Het is duidelijk van wie de kids hun looks hebben :D

Mooi geschoten weer, Johan. Je zelfportret oogt wat valer, rokeriger. Passend wel ;)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Midlifecrisis
BerichtGeplaatst: 01 jun 2021 00:28 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
De eerste foto van je zoon spreekt me meer aan dan die in nummer 2. De houding en de blik in foto 1 past in mijn ogen beter bij de sfeer die de foto uitstraalt.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp