Hallo Monique, ik ben meest niet zo van de witte achtergronden, maar bij deze deze heeft het zeker wel wat.
Er is geen maximum grootte die toegestaan is, de minimum toegestane grootte is 700 pixels aan de langste zijde, maar je mag je foto zo groot plaatsen als je zelf wilt.
Ga je groter dan 900 pixels dan wordt de foto automatisch verkleind naar 900 pixels(ook de kwaliteit gaat dan iets achteruit), maar door op het vergrootglaasje(plusje) links bovenin de foto te klikken wordt ie dan vergroot naar de ware grootte.
Alleen als je beeldscherm dan te klein is om de complete grote foto in één keer te laten zien moet je nog een keer rechts onder op het symbool klikken en krijg je de foto in z'n volledige grootte te zien....dan zal je waarschijnlijk wel moeten scrollen om alles te zien.
De meesten hier posten hun foto's groter dan 900 pixels vaak 1024, 1280, 1600, of nog meer pixels aan de langste zijde.
Zelf hou ik meest 1280 pixels aan bij een 3x2 formaat foto, ik probeer altijd om niet meer dan 900 pixels aan de verticale kant over te houden....heb zelf een 23 inch scherm en hoef dan net niet te scrollen, ik denk dat 23 inch een beetje de gemiddelde scherm-grootte is tegenwoordig, even de tablets en telefoons buiten beschouwing gelaten.
Maar ik ben dus ook benieuwd naar deze foto in een wat groter formaat.