Thnx, zelf vind ik de scherpte, de actie en de kleuren ook prima.
Wat ik zelf jammer vind is het wat hoge standpunt en het ietwat hardere licht, maar dat was op dat moment helaas niet anders.
Was een stukje met m'n vrouw aan het fietsen en we waren even gestopt op een steiger aan het water.
Ik neem meestal m'n fototoestel wel mee als we gaan fietsen en soms komt ie dan ook helemaal de fietstas niet uit, maar nu toch maar even eruit gehaald, omdat ik wel wat vogels zag daar.
Een stukje verderop was er een bruiloft aan de gang bij een horeca gelegenheid aan het water en daar waren ze met een drone aan het filmen, dus ik probeerde wat foto's van die drone te maken, omdat er even weinig vogels te fotograferen waren.
Plots riep m'n vrouw: "Die Fuut heeft een vis", dus snel op m'n knieën op de steiger, steunend op m'n ellebogen en wat foto's gemaakt, want vaak ben je te laat met zulke momenten, het gaat meest redelijk rap allemaal, maar gelukkig nog net op tijd.
Die steiger is denk ongeveer 60 cm hoog, dus best wel een stukje boven het water, maar er was dus geen tijd om plat op m'n buik te gaan, het klapschermpje te openen en de camera dus wat lager te houden helaas.
De belichting stond ook niet helemaal goed(want net die drone tegen een strak blauwe lucht aan het fotograferen), maar daar heb ik gelukkig na 2 foto's nog een zwieper aan gegeven, zodat het wat beter was.
Blijf het wel altijd frappant vinden hoe ze zo'n vis in één keer naar binnen werken, want deze was voor een Fuutje best wel flink.