Jullie ook bedankt.
@Marco, ik hecht meest niet zoveel waarde aan een titel, het gaat mij meer om de foto en ik vind dat een foto ook(of zelfs) zonder titel aan moet spreken.
In enkele gevallen kan een titel weleens iets toevoegen aan een foto, maar 99 van de 100 keer vind ik dat een titel niet veel bij draagt, in ieder geval bij dieren, vogels en landschappen.
Titel hier gekozen omdat de Leeuw(of Leeuwin) een litteken heeft, dit litteken zit ook op een heel andere plek dan bij de Disney figuur, dus daar gaat de vergelijking eigenlijk ook al mank.
@Frans, sik staat ook tussen aanhalingstekens, maar de snorharen zijn volgens mij de lange, iets dikkere en stugge haren die uit de zijkant van de neus priemen.
Oké zon en schaduw, maar schaduw is toch eigenlijk niet echt een lichtbron?
Ik weet dat de witbalans moeite kan hebben met het verschil in zon en schaduw en dat was hier ook het geval.
Meest heb ik m'n witbalans op zon of bewolking staan, maar doordat het nogal wisselde had ik 'm hier op automatisch gezet....deze dag regelmatig gewisseld tussen automatisch, zon en bewolking, omdat het nogal wisselde.
@Tony, de rots is inderdaad een beetje een aandachtstrekker, ik zal nog weleens kijken of ik er ook heb zonder de rots.